Բարև Ձեզ: Իմ անունն է Արթուր Սիմոնյան և ես ներկայացնում եմ Ձեզ իմ հեղինակային դասընթացը: Այս դասին ես ուզում եմ բացատրել շատերի համար հանելուկ դարձաց հարթեցման խմբերի (Smoothing Groups) մասին: Դասը հիմնականում նախատեսված է 3ds max ծրագրից տեղյակ մարդկանց համար: Ես չեմ փորձի ինչ-որ բան պատրաստել, այլ կփորձեմ բացատրել, թե ինչ է իրենից ներկայացնում հարթեցման խումբ ասածը և կանրադառնամ նրա հետ կապված նրբություններին: Հարթեցման խումբը ես բնութագրում եմ այսպես` եթե օբյեկտի մակերեսների հատման եզրում կա իդեալական սուր եզր, ապա նրանք ունեն տարբեր հարթեցման խմբեր: Միայն տարբեր հարթեցման խմբեր ունեցող մակերեսների միջև կարող է լինել սուր եզր: Օրինակ` զուգահեռանիստը ունի 6 նիստ, որոնք իրար հետ հատվում են սուր եզրով: Այստեղից հետևություն` այն ունի հարթեցման 6 խումբ, որոնց համարակալումը սկսվում է 2-ից (չշփոթվեք)` 2,3,4,5,6 և 7: Թվի մեծությունը ոչ մի նշանակություն չունի:
Հարթեցման խմբերի հետ աշխատելու համար օբյեկտը պետք է վերեփոխել բոլորիս կողմից շատ սիրելի Editable Poly խմբագրման ռեժիմ, մտնել Polygon խմբագրման ենթամակարդակ և բացել Polygon: Smoothing Groups մասը:
Օրինակ գնդի (Sphere) բոլոր պոլիգոնների հարթեցման խմբի համարը 1 է և դրա համար գնդի մակերեսին սուր եզր չկա:
Եթե մենք նշենք գնդի վերևի պոլիգոնները և սեղմենք հարթեցման համարի 1 թվի վրա (այսինքն անջատենք այն) ու դրանից հետո սեղմենք 2 թվի վրա, ապա արհեստական ձևով կունենանք սուր եզր, քանի որ արդեն ունենք հարթեցման երկու խումբ` 1-ը և 2-ը (կրկնում եմ` թվի մեծությունը նշանակություն չունի):
Ի գիտություն, փոխելով հարթեցման խմբերի թվերը, օբյեկտի ստրուկտուրան (գեոմետրիան) մնում է անփոփող:
Հարթեցման խմբերը կարելի է նաև օգտագործել MeshSmooth մոդիֆիկատորի կիրառման դեպքում, կամ Editable Poly խմբագրման ժամանակ: Եկեք մեր քննարկումը ծավալենք Editable Poly-ի դեպքում: Ահա մեր օբյեկտը, որը սովորական Box-է: Այն վերափոխված է Editable Poly և նրա գագաթները (vertex) ուղղակի տեղաշաժած են:
Դնելով Subdivision Surface բաժնի Use NURMS Subdivision դրոշակը, ինչպես գիտենք օբյեկտը կստանա մակերեսի հարթեցում ըստ Iterations պարամետրի չափի: Ինչպես տեսնում եք, հարթեցման խմբերը այս դեպքում հաշվի չեն առնեցվում:
Հարթեցման խմբերը հաշվի կառնեցվեն միայն այն դեպքում, եթե դնենք Smoothing Groups դրոշակը: Արդյունքում հարթեցման վեց խմբերը առանձին-առանձին կստանան հարթեցում, որի շնորհիվ նրանց եզրերը կլինեն սուր:
Փոխելով հարթեցման համարները, Smoothing Groups դրոշակը դրած ժամանակ կստանաք այնպիսի արդյունքներ, որ մոդելավորման հրամաններով գրեթե անհնար է: Օրինակ, եկեք նշենք մեր Box-ի վերևի նիստի երեք պոլիգոնները, որոնց հարթեցման համարն է 3, սեղմենք 3 կոճակի վրա, այսինքն անջատենք այն և սեղմենք 4 կոճակի վրա, տալով նրան հարթեցման 4 համարը: Քանի որ հարևան պոլիգոնները նույնպես ունեն 4 համարի հարթեցման խումբ, ապա նրանք իրար հետ կհարթեցվեն:
Այս ստանդարտ օբյեկտները վերափոխվել են նոր տեսքի միայն զուտ հարթեցման խմբերի թվերը փոխելով:
Իգիտություն, այն ստանդարտ օբյեկտը (օրինակ` Cone, Sphere...), որը իր պարամետրական փոփոխություններում` Modify-Parameters-ում ունի Smooth դրոշակը և այն հանած վերափոխում ենք Editable Poly, ապա նրա պոլիգոնները հարթեցման համար չեն ունենում, բայց գտնվում են վիրտուալ նույն թվի տակ: Դա է պատճառը, որ դնելով Subdivision Surface բաժնի Use NURMS Subdivision դրոշակը օբյեկտը ստանում է ընդհանուր հարթեցում, անկախ նրանից Smoothing Groups դրոշակը դրված է, թե ոչ:
Եվ վերջապես խոսենք մեկ այլ կարևոր նրբության մասին: Editable Poly և Editable Mesh ռեժիմներով մոդելավորման ժամանակ ստեղծվող նոր պոլիգոնները չունեն ֆիքսված հարթեցման համար,այսինքն գտնվում են վիրտուալ նույն թվի տակ: Նոր պոլիգոններ կարող են ստեղծվել հետևյալ հրամաններով` Extrude, Bevel, Insert, Bridge, Hinge From Edge, Extrude Along Spline և այլն: Smoothing Groups դրոշակը դրած ժամանակ նրանք հարթեցվում են առանձին և ունենում են սուր եզրեր հարևան հարթեցման համար ունեցող եզրերից: Իհարկե, կարող ենք նրանց տալ ցանկացած հարթեցման խմբի համար:
Այսօր այսքանը: Հուսով եմ դասը Ձեզ հետաքրքրեց և օգնեց ավելի լավ կողմնորոշվել... Հարգանքներով` Արթուր Սիմոնյան:
ԳՈՎԱԶԴ
|
Արթուր Սիմոնյան
http://www.youtube.com/watch?v=z0bY4acMS4g
Կենտրոնում անցկացվում են 3DS MAX ծրագրի միայն ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԱՆԺԱՄԿԵՏ դասընթացներ 3 փուլով: Դասընթացը կավարտվի միայն գիտելիք ստանալուց հետո` անկախ դասաժամերի քանակից, այսինքն ծրագիրն ուսուցանվում է իր լրիվ խորությամբ: ԱՎԵԼ դասերի համար Դուք չեք վճարում.....
3DS MAX__3 փուլ` 1.մոդելավորում__14 դաս և ավել...(3-4 ամիս) 2. մատերիալ__14 դաս և ավել ...(3-4 ամիս) 3. անիմացիա__14 դաս և ավել ...(3-4 ամիս)
Տրվում է վկայական: ԱՄԵՆԱԹԱՆԿԸ ` ԴԱ ԺԱՄԱՆԱԿՆ Է: ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԱՅՆ...
ԴԻՄԵՆ ՄԻԱՅՆ ՆՐԱՆՔ, ՈՎՔԵՐ ԻՍԿԱՊԵՍ ՈՒԶՈՒՄ ԵՆ ՍՈՎՈՐԵԼ....
Կոմիտաս 49, 2-րդ հարկ 11 ս. 091 571713, 055 571713: Մենք ունենք հարուստ անցյալ... |
ՈՒշադրություն: BESTPRICE.AM կայքում տեղադրված հեղինակային նյութերի պատճենահանումը խստիվ արգելվում է առանց հեղինակի թույլատվության:Դուք կարող եք հղում կատարել դեպի ձեզ հետաքրքրող նյութը:
Կայքի աշխատանքի հետ կապված դիտողությունների կամ առաջարկությունների համար օգտագործեք էջը:
BESTPRICE.AM կայքի ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱ
|