Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В категории материалов: 9 Показано материалов: 1-9 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
ԻՄ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ: 06.02.2012 |
Այսօր ես Ձեզ նորից կներկայացնեմ իմ աշակերտների աշխատանքները: Նրանք այժմ ինձ մոտ սովորում են և դեռ չեն ավարտել դասընթացը... |
Բարև Ձեզ: Այսօր ուզում եմ դասը նվիրել ՍԿՍՆԱԿՆԵՐԻՆ: Գծային օբյեկտների միջոցով ստեղծենք ատամնանիվ: Դրա համար կառուցենք բազմանկյուն՝ NGon հետևյալ պարամետրերով` Radius-100, Sides-12 և դրեք Circular դրոշակը |
Բարև Ձեզ:Այս դասը տարբերվում է մյուսներից, քանի որ իմ կողմից տեքստային մեկնաբանում չի լինի: Փորձեք լինել ուշադիր: Նկարի ընտրությունը թողնում եմ Ձեր վրա...
|
Բարև Ձեզ:
Դասը, որն ուզում եմ ներկայացնել վերաբերվում է VRay տեսակի ռենդեռին: Ես կպատրաստեմ սինվոլիկ ինտերիեր և կբացատրեմ VRay ռենդեռի այն մինիմալ կարգավորումներից մեկը, որը պետք է իմանալ գոնե միջին որակ ապահովելու համար: Իհարկե, վարպետանալով կարող եք ստանալ ավելի իրականին մոտ որակ, որին ես կանրադառնամ հետագայում: Դրան հասնելու համար պետք է գոնե իմանալ այն, ինչը ես Ձեզ կփորձեմ ներկայացնել: Դե ուրեմն սկսեցինք: Դասը նախատեսված է VRay ռենդեռին ծանոթ մարդկանց համար: |
Բարև Ձեզ: Այսօր ես Ձեզ կներկայացնեմ իմ աշակերտների աշխատանքները: Նրանցից շատերը այժմ ինձ մոտ սովորումեն, իսկ որոշները ավարտել են:
|
Ողջույն: Այս դասին մենք միասին կփորձենք պատրաստել բաժակ Editable Mesh խմբագրման ռեժիմով: Նմանատիպ դասեր ինտերնետում կարելի է հանդիպել: Իհարկե, այն ավելի հեշտ կլինի ստեղծել Editable Poly խմբագրման ռեժիմով, բայց այսօր կանենք դա Editable Mesh-ով, որպեսզի հաջորդ դասերից մեկում նույն բաժակը պատրաստենք Editable Poly-ով և կատարենք համեմատություններ:
|
Բարև Ձեզ: Այս օրվա դասը շատ պրիմիտիվ է, բայց շատ կարևոր: Այն կհետաքրքրի նրանց, ովքեր գիտեն CorelDRAW և 3ds MAX ծրագրերը: CorelDRAW ծրագրով պատրաստած օբյեկտը 3ds MAX –ում որպես գծային օբյեկտ (spline) օգտագործելու համար CorelDRAW-ում նրան պահպանում ենք AI ֆորմատով:
|
Բարև Ձեզ:
Իմ անունն է Արթուր Սիմոնյան և ես ներկայացնում եմ Ձեզ իմ հեղինակային դասընթացը: Այս դասին ես ուզում եմ բացատրել շատերի համար հանելուկ դարձաց հարթեցման խմբերի (Smoothing Groups) մասին: Դասը հիմնականում նախատեսված է 3ds max ծրագրից տեղյակ մարդկանց համար: Ես չեմ փորձի ինչ-որ բան պատրաստել, այլ կփորձեմ բացատրել, թե ինչ է իրենից ներկայացնում հարթեցման խումբ ասածը և կանրադառնամ նրա հետ կապված նրբություններին:
|
|
|
|