Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
3ds max: ԲԱԺԱԿ
3Ողջույն: Այս դասին մենք միասին կփորձենք պատրաստել բաժակ Editable Mesh խմբագրման ռեժիմով: Նմանատիպ դասեր ինտերնետում կարելի է հանդիպել: Իհարկե, այն ավելի հեշտ կլինի ստեղծել Editable Poly խմբագրման ռեժիմով, բայց այսօր կանենք դա Editable Mesh-ով, որպեսզի հաջորդ դասերից մեկում նույն բաժակը պատրաստենք Editable Poly-ով և կատարենք համեմատություններ:
1. Կառուցեք գլան հետևյալ պարամետրերով` Radius 60, Heigh 13, Height Segm 1, Cap Segm 2, Sides 18: Որպեսզի եզրագծերը երևան` կատարեք աջ սեխմում դիտման պատուհանի անվան վրա և PerspectiveEdged Faces.
2. Վերափոխենք (ջարդենք) օբյեկտը: Դրա համար աջ սեխմում նրա վրա և ընտրել Convert To Convert To Editable Mesh
3. Ընտրելով խմբագրման Vertex մակարդակը, նշեք ներքին շրջան կազմող հիմնակետերը և Select and Non-uniform Scale գործիքով տեղափոխեք դեպի դուրս:
4. Տեղափոխվեք Polygon մակարդակ և նշեք կտորները այնպես, ինչպես նկարում է:
5. Նշվածներին բարձրություն տալու համար սեխմեք Extrude կոճակը 100 միավորով:
6. Կրկնեք Extrude հրամանը արդեն 10 միավորով:
7. Բաժակի բռնակը ստեղծելու համար պետք է կատարել կտրումներ: Դրա համար
տեղափոխվեք Face մակարդակ, միացրեք ակտիվությունը հետևի մասից սահմանափակող ռեժիմը` Ignore Backfacing և ընտրելով Cut կոճակը սկսեք կատարել չորս կտրում, ինչպես նկարում է:
8. Տեղափոխվեք խմբագրման Polygon մակարդակ, նշեք նոր ստեղծված փոքր կտորներից վերևինը, սեխմեք Extrude կոճակը և աճեցրեք մոտավորապես ինչպես նկարում է:
9. Պտտեք այն Front դիտման պատուհանում, հետո նորից աճեցրեք և կրկնեք այս երկու քայլերը այնքան, որ ստացվի նկարի նման:
10. Ջնջեք երկրորդ կտորը:
11. Միացնելով 3D Snap զգայնության ռեժիմը և դնեելով Vertex դրոշակը, մկնիկով քաշեք բռնակի վերջին չորս գագաթները քիչ առաջ մեր ջնջած կտորի գագաթների վրա:
12. Այժմ պետք է բռնակի այդ չորս գագաթները միացնել մեր նոր համատեղած գագաթների հետ: Դրա համար նշեք երկու գագաթները ինչպես նկարում է և դնելով Weld ->Selected= 2, սեխմեք Selected կոճակը: Նույնը կատարեք մնացած գագաթների հետ:
13. Բաժակին կիրառեք MeshSmooth հարթեցնող մոդիֆիկատորը:Ինչպես տեսնում եք կա պրոբլեմ:
14. Դրա համար պետք է տեղափոխվել Polygon մակարդակ, նշել բռնակի վերջին կտորը և ջնջել:
15. Ինչպես տեսնում եք կա փոքր պրոբլեմ:
16. Կատարեք կտրումներ ինչպես նկարում է ցուցադրվում:
17. MeshSmooth մոդիֆիկատորի Iterations-ը դնել 3:
ԳՈՎԱԶԴ
|
Արթուր Սիմոնյան
http://www.youtube.com/watch?v=z0bY4acMS4g
Կենտրոնում անցկացվում են 3DS MAX ծրագրի միայն ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԱՆԺԱՄԿԵՏ դասընթացներ 3 փուլով: Դասընթացը կավարտվի միայն գիտելիք ստանալուց հետո` անկախ դասաժամերի քանակից, այսինքն ծրագիրն ուսուցանվում է իր լրիվ խորությամբ: ԱՎԵԼ դասերի համար Դուք չեք վճարում.....
3DS MAX__3 փուլ` 1.մոդելավորում__14 դաս և ավել...(3-4 ամիս) 2. մատերիալ__14 դաս և ավել ...(3-4 ամիս) 3. անիմացիա__14 դաս և ավել ...(3-4 ամիս)
Տրվում է վկայական: ԱՄԵՆԱԹԱՆԿԸ ` ԴԱ ԺԱՄԱՆԱԿՆ Է: ԳՆԱՀԱՏԵՔ ԱՅՆ...
ԴԻՄԵՆ ՄԻԱՅՆ ՆՐԱՆՔ, ՈՎՔԵՐ ԻՍԿԱՊԵՍ ՈՒԶՈՒՄ ԵՆ ՍՈՎՈՐԵԼ....
Կոմիտաս 49, 2-րդ հարկ 11 ս. 091 571713, 055 571713: Մենք ունենք հարուստ անցյալ... |
ՈՒշադրություն: BESTPRICE.AM կայքում տեղադրված հեղինակային նյութերի պատճենահանումը խստիվ արգելվում է առանց հեղինակի թույլատվության:Դուք կարող եք հղում կատարել դեպի ձեզ հետաքրքրող նյութը:
Կայքի աշխատանքի հետ կապված դիտողությունների կամ առաջարկությունների համար օգտագործեք էջը:
BESTPRICE.AM կայքի ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱ
|
Категория: 3D Studio MAX | Добавил: INFOBUSINESS (07.04.2011)
|
Просмотров: 1189
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|