3ds max: Splines. ԱՏԱՄՆԱՆԻՎԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԳԾԱՅԻՆ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐՈՎ:
արև Ձեզ: Այսօր ուզում եմ դասը նվիրել ՍԿՍՆԱԿՆԵՐԻՆ: Գծային օբյեկտների միջոցով ստեղծենք ատամնանիվ: Դրա համար կառուցենք բազմանկյուն՝ NGon հետևյալ պարամետրերով` Radius-100, Sides-12 և դրեք Circular դրոշակը
Պարամետրերը դնում են Modify մտնելուց հետո:
Կատարեք աջ քլիք բազմանկյան վրա և կոտրեք նրան Convert To - Convert To Editable Spline հրամանով:
Մտեք vertex խմբագրման մակարդակ, նշեք բոլոր գագաթները՝ Ctrl+A և սեղմելով Geometry բաժնի Break կոճակը ստացեք բացվածքներ:
Տեղափոխվեք Top դիտման պատուհան, մտեք Segment խմբագրման մակարդակ, նշեք արդեն առանձնացված սեգմենտները ինչպես նկարում է:
Ընտրեք Select and Uniform Scale գործիքը (կամ սեղմեք R) և դեֆորմացրեք դեպի կենտրոն նշված սեգմենտները:
Մտեք Vertex խմբագրման մակարդակ և ընտրելով Connect կոճակը, իրար մոտ գտնվող բաց գագաթները մկնիկը քաշելով կապեք նոր գծերով:
Ահա արդյունքը...
Հետո կառուցեք փոքր շրջան՝ Circle: Նշեք ատամնանիվը, մտեք ModifyàGeometry, դրեք Reorient դրոշակը, սեղմեք Atach և քլիք արեք շրջանի վրա, որպեսզի այն կցվի ատամնանիվին
Ծավալ ստանալու համար կիրառեք Extrude մոդիֆիկատորը և դրեք Amount-20:
Տրվումէվկայական: ԱՄԵՆԱԹԱՄԿԸ ` ԴԱ ԺԱՄԱՆԱԿՆԷ: ԳՆԱՀԱՏԵՔԱՅՆ...
ԴԻՄԵՆՄԻԱՅՆՆՐԱՆՔ, ՈՎՔԵՐԻՍԿԱՊԵՍՈՒԶՈՒՄԵՆՍՈՎՈՐԵԼ....
Կոմիտաս 49, 2-րդհարկ 11 ս. 091 571713, 055 571713: Մենքունենքհարուստանցյալ...
ՈՒշադրություն:BESTPRICE.AM կայքում տեղադրված հեղինակային նյութերի պատճենահանումը խստիվ արգելվում է առանց հեղինակի թույլատվության:Դուք կարող եք հղում կատարել դեպի ձեզ հետաքրքրող նյութը:
Կայքի աշխատանքի հետ կապված դիտողությունների կամ առաջարկությունների համար օգտագործեք Обратная связь էջը: